HappyMe Chewable Calamari fra VitaeLab er et norskutviklet omega-3 produkt for barn, laget av olje fra calamari.
Grafisk design
Designmanual i samarbeide med markedssjef HappyMe og JPC Nordic

Se flere arbeider

Branding og grafisk design for First Hotel Grims Grenka
Norges første designhotell, Hotel Grims Grenka, åpnet i 2007 med 66 ulike arkitekttegnede suiter, og er beliggende i Kvadraturen i Oslo.
Forretningsplan for Thorbjørnrud Hotell
Thorbjørnrud Hotell ligger idyllisk til ved Randsfjorden, tett på Hadeland Glassverk og Kistefos-museet. Hotellet har stort fokus på mat, bruker lokale råvarer, har egen kjøkkenhage og eget hotellbryggeri. Det ærverdige hovedhuset var tidligere direktørbolig for glassverket.
Turistfolder for Hadeland
Hadeland er en turistattraksjon med aktiviteter og opplevelser for liten og stor. På Jevnaker finner du blant annet ærverdige Thorbjørnrud Hotell, Norges eldste industribedrift Hadeland Glassverk og Randsfjord badepark. Like ved ligger også den unike kulturdestinasjonen Kistefos.
Logo og flyer for TechHub
TechHub er et coworkingprogram og et dynamisk felleskap for techgründere, samt et treningsprogram basert på blended learning-metodikk, tilgang til mentor, bedriftsrådgivere og nettverket rundt AskersHus Næringshage.
Grafisk profil og logo for restaurant Bocca - Oslo
Nyåpning av den italienske restauranten Bocca i Oslo sentrum.
Grafisk design av logo for Geode Consult AS
Geode Consult AS er et Askerbasert konsulentselskap med spisskompetanse innen miljørådgivning, som bistår virksomheter både nasjonalt og internasjonalt.
Grafisk design av brosjyre for Historiske Togreiser
Formålet til Historiske Togreiser AS er å formidle norsk jernbanekultur på en slik måte at viktige deler av det eldre jernbanemateriellet blir tatt vare på for ettertiden.
Vinterkampanje for First Hotels, 2023
First Hotels er en skandinavisk hotellkjede med totalt 43 hoteller.
Grafisk design av boards for Telenor - Fornebu
Telenors nye logo var et symbol på at konsernet endret seg, og signaliserte arbeidet med å styrke kundeorienteringen i alle deler av Telenor.
Grafisk profil - konseptet Økonomiglede for Econa
Økonomiglede er Econas undervisningsopplegg for ungdomsskolen, og bygger på Kunnskapsløftets kompetansemål i samfunnsfag og matematikk.
Back to Top